niedziela, 19 października 2014

DIY dekoracja Halloween (Halloween Pumpkin) - co i jak

Tak jak obiecałam poniżej krótki opis, jak przygotować dynię na Halloween. Będzie naprawdę krótko i prosto.

Lista potrzebnych materiałów:
  • Tkanina, może być z odzysku, np. stara zasłona lub pościel
  • Nożyczki
  • Igła + nitka
  • Sznurek cienki (ja użyłam kordonku)
  • Coś do wypełniania (ja użyłam wypełnienia z poduszki z Jyska za ok. 4 zł)
  • Tkanina na ogonek
Co i jak robimy:

1. Wycinamy prostokąt o bokach 2:1. Im większy, tym większą dynie zrobimy.
2. Zszywamy krótsze boki. Otrzymujemy tubę - kwadrat.
3. Dół tuby fastrygujemy i zaciskamy, Dodatkowo radzę jeszcze ten 'zacisk' obwiązać nitką, żeby był trwalszy.
4. Przewracamy na drugą stronę.
5. Wypełniamy wypełniaczem.
6. Na górze znów robimy fastrygę, zaciskamy i dodatkowo zawiązujemy nitkę na 'zacisku'. Otrzymujemy taką niby piłeczkę.
7. Sznurkiem obwiązujemy dynie jak szynkę, tak, aby kształtem piłeczka zaczęła przypominać dynię.
8. Z kawałka materiału wycinamy cienki mały prostokącik. Zszywamy brzegi, przewracamy i wypełniamy wypełniaczem. Mamy ogonek dla dyni :).
9. Doszywamy ogonek w stosowne miejsce.

Gotowe :)

Mam nadzieję, żę wykorzystacie mój przepis na dynię. Halloween już tuż, tuż. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz