czwartek, 19 grudnia 2013

Ozdoby choinkowe DIY

Zgodnie z obietnicą dziś przedstawiam Wam swój pomył na ozdoby choinkowe własnoręcznie przygotowane, czyli kolejna odsłona DIY w moim wykonaniu.

Potrzebujemy:
  • kordonek - kolory wg uznania
  • filc cienki do szycia - mój jest o grubości ok. 1,5 mm
  • tasiemki ozdobne grubości ok. 5 mm
  • igłę
  • tekturę cienką na szablony
  • guziki (kolory dowolne, ja potrzebowałam czerwone więc pomalowałam guziki lakierem do paznokci)
  • coś do wypchania ozdób, np. wata
  • nożyczki 
  • ołówek


Najpierw tworzymy szablony o kształtach, które chcemy powiesić na choince, np. pierniczki, serduszka, gwiazdki itd. Wycinamy je z tektury. Za pomocą ołówka odrysowujemy delikatnie na filcu. Wycinamy. Zszywamy ściegiem widocznym, najlepiej jakimś ozdobnym (mój jest mało wyjściowy). Pamiętajmy o wszyciu tasiemek do powieszenia. Zanim zszyjemy całość każdą ozdobę musimy wypchać watą, żeby nabrała objętości.

Gotowe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz