czwartek, 3 października 2013

Nowa szata

Postanowiłam dziś zmienić design strony. Uznałam, że główny baner musi być delikatny i skromny, bo przecież główną treścią tego bloga są fotografie dzieci. To zdjęcia z sesji fotograficznych są tutaj najważniejsze, a dokładnie jego bohaterzy, Ci mali milusińscy. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Moja przygoda z fotografią nabiera pędu, przez co przyjmuje coraz bardziej poważną formę. Poświęcam jej coraz więcej wolnego czasu, ale sprawia mi to niezwykłą przyjemność. Każde spotkanie z maluchami jest dla mnie wyjątkowe i niepowtarzalne. To jest niesamowite, że pamiętam każdego mojego małego gościa. Wiem, który z nich był największym wiercipiętą, a który wiedział, że trzeba przypozować, bo "Pani robi zdjęcie". No i uczycie mnie cierpliwości, bo każda sesja musi zacząć się momentem oswojenia z nowym miejscem i z nową mną. A rodzice maluchów dobrze wiedzą, ile podczas sesji trzeba robić przerw, na zabawę, na przytulasa z mamą, na jedzenie.

Dziękuję.

Uwaga! Noszę się z zamiarem utworzenia strony na facebooku.
Oczywiście dam Wam znać, żebyście mogli na bieżąco śledzić co się dzieje, z kim ostanio się spotkałam i jaki efekt przyniosły sesje fotograficzne.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny, delikatny top :) i już nie mogę się doczekać na fanpage na facebooku :) sądzę, że to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za słowa uznania. Tym bardziej, że jest to opinia osoby, która ma duże wyczucie estetyki. Wystarczy zajrzeć na www.stylowopastelowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń